Podpis elektroniczny.

Certyfikaty i pieczęcie elektroniczne.


Zgodnie z obowiązującym prawem podpis elektroniczny potwierdzony ważnym kwalifikowanym certyfikatem ma taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis składany odręcznie.

Certyfikaty kwalifikowane umożliwiają wysyłanie deklaracji ZUS za pośrednictwem programu Płatnik, wystawianie e-faktur czy podpisywanie listów wysyłanych do organów administracji publicznej, wykorzystywane są także w Ośrodkach Szkolenia Kierowców, czy w systemie eZEFIR. Są niezbędne do wysyłania plików JPK.

Dzięki certyfikatom można też bezpiecznie uczestniczyć w aukcjach i przetargach internetowych, sporządzać dokumentację medyczną oraz robić przelewy i inne operacje w bankach, które akceptują certyfikaty kwalifikowane.

Certyfikaty kwalifikowane służą również w sądownictwie – do składania e-pozwów w e-sądach – oraz do zawierania umów cywilno-prawnych drogą elektroniczną.

Kończy Ci się podpis elektroniczny wystawiony w innej firmie? Przyjdź i odnów go u nas w cenie 125 zł netto ! 

Atrakcyjne zniżki na podpis elektroniczny dla OSK !

Tylko w CenCert podpis elektroniczny w 10 minut !


Zadzwoń, aby dowiedzieć sią jakie dokumenty musisz mieć ze sobą, aby wyrobić
bezpieczny podpis elektroniczny.